Životní prostředí – pokračování

V rámci tématu o ochraně životního prostředí se seznamujeme s materiály (sklo, plast, papír…) zkoumáme jejich vlastnosti (pevnost, tvrdost, křehkost…)

Jaké zvuky vydávají? Materiály se stanou hudebními nástroji a my nasloucháme odlišným zvukům při jemném úhozu lžičkou. Opatrně vyzkoušej pod dohledem rodičů a poslechni si právě jejich zvuk.

Nauč se píseň „TŘÍDÍME ODPAD“ na melodii lidové písně „PRŠÍ, PRŠÍ“:

I KDYŽ JSME JEN MALÉ DĚTI, UMÍME UŽ TŘÍDIT SMETÍ!

II: MODRÁ, ŽLUTÁ, ZELENÁ VÍME, CO TO ZNAMENÁ: II

NEDÁ NÁM TO ŽÁDNOU PRÁCI, UŽ JSME JAKO DOSPĚLÁCI.

II: PAPÍR, PLASTY, SKLENICE, NÁPOJOVÉ KRABICE: II

Pokud se předmět rozbije nebo jej už nepotřebujeme, kam ho vyhodíme?

Objasníme si barvy kontejnerů a přiřazujeme k nim věci. Vypracuj si pracovní list k tomuto tématu

(viz. příloha) můžeš vystřihnout nebo spojit a hezky vybarvit.

Na závěr se ještě zeptám, jestli pak víš, kdo se stará o odpad v našem městě?

Jak se nazývá auto, které nám každý týden vyváží odpad?

Zkus si ho namalovat. 😊

Jsi šikulka a přeji ti, aby se ti dařilo při plnění úkolů. 😊

sken20210404115549